Sunday, October 25, 2015

5 Month


Assalamualaikum




Setelah genap 5 bulan blog kosong tanpa cerita huhuhuhu. Tahun ni memang sunyi sepi blog tanpa cerita ... walaupun dalam kepala macam-macam nak coret cerita dalam ni sebab nak jadikan kenangan bila rindu boleh baca balik.

Tapi tak ape la... laptop aku baru je sembuh ... semoga aku bertambah gigih selepas ini, Harap dengan kedatangan bakal insan baru dalam hidup aku boleh mencetuskan lagi semangat nak blogging... 

Honestly, walaupun aku tak ada entry baru tp aku selalu blogwalking ke blog2 blogger yang selalu aku terjah. Sebab utama aku suka membaca and tambah info apa yang aku tak tahu tapi tuh la just thru fon aje la. 

Insyallah next entry bakal memyusul hahahaha 

p/s : Data internet dah refresh...mmg best ler nak up entry..laju aje hupload gambo...hehehe
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::