Wednesday, April 18, 2012

Setahun sudah ....


Assalamualaikum





Waaahh....hari ini 18 April 2012 genap setahun sudah aku memulakan pekerjaan di syarikat ini...huhuhu sedar xsedar jugakkkk...xsangka dahh setahun...kalau di imbas kembali...pasti aku tersenyum lebar mengingatinye..macam2 ragam...macam karenah and macam perasaan yang timbul..takut...cuak..kalut..hehehe alhamdulillah aku berjaya harungi...


18 April 2011 aku wiff fren (emy) melangkah bersama2 menuju ke hq, sama2 kene training sebelum di hantar ke site masing2... pengalaman di kutip satu persatu oleh kerana aku adalah fresh graduate yg kekurangan pengalaman dr segi environment, cara communicate, how to handle prob and how to solve issue...walaupun kini aku belum berada di atas tapi aku bersyukur...at least aku dapat rase pengalaman dr bawah... macamane kene marah. Bile kite blaja and bile kite bekerja sangat berlainan..tapi kadang2 ape yg kite blaja boleh di bawa ke alam pekerjaan...


So aku harap...aku akan lebih maju ke hadapan and BERANI...yeah! aku kene berani untuk maju and melangkah ke hadapan.... Berani bersuara..Berani Bertindak and Berani laksanakan even i'm still less experience....tade masalah...e2 semua boleh di cari..


p/s : Teringat mase mule2 kalut cari umah sewa area sepang..owh! da setahun aku jadi org sepang..huyooo! hehehehe ape perubahan selepas setahun?? kawan aku (emy) da selamat kahwin :) aku?? still mencari...doakan aku supaya cepat temui jodoh aku yerp :)
:: Terima Kasih ::

2 comments

shat mashuri delete Wednesday, April 18, 2012 1:07:00 PM

semoga cpt mendapat jodoh.. :-)

slm singgah.. nice blog

NugRuL SakuRa delete Thursday, April 19, 2012 12:23:00 AM

@shat

terima kasih :) amin

:: Drop your comment here :) ::