Thursday, April 12, 2012

TRWC ?? Apekah ?


Assalamualaikum


Yuhuu... nk story sikit pasal TRWC..Apekah? No plat kete Kah? heheheh tentunya bukan bukan dan bukan hokeh... TRWC nih stand for .....


"The Red Worrior Club "
Wahh berclub2 bagai nampak...he he he idak ler glemer maner tp buleh ler wat mengisi mase lapangggg... Aku join club nih tahun lepas...xingat bulan brape...aku join pun sbb housemate aku cik Zaza neh sebok cerita cerita ttg club neh...mule2 nk join aku tnye member aku...org luar dr kelantan bleh join ker??? mane laa taw kan..club nih just for "kelantaness" SAHAJA ker...he he he member aku ckp Bolehhh aje...terbuke utk semua...


So baru2 nih aku ade pegi join aktiviti yang dorang buat iaitu bakar2 ayam + makan2 at Kota Warisan...harus laaa pegi..kan dekat jerk..hehehe.... selama aku join tuh 1st time aku folow aktiviti dorang sbb slalunyer aku keje..so xdapat la nak join...aku tgk previous activity doang mcm seronok gak...berkelah...mandi sungai wiff family...syokkk woo..tenangkan pikiran..release tension kate kaw!


Meh nak citer sikit mengenai club nih.... TRWC adalah....

:: Logo club ::


:: Sebuah kelab penyokong pasukan bolasepak Kelantan dan komuniti anak-anak kelantan perantauan


The Red Warriors Club KLIA adalah sebuah kelab penyokong pasukan bolasepak Kelantan & komuniti utk menyatukan & mengeratkan silaratulrahim, menjaga kebajikan & sosial ekonomi, menjalankan & menganjur aktiviti sukan, kebudayan, kerohanian dan keluargaan kepada anak-anak Kelantan perantauan ::




:: Banner ::

So sesape yang berminat boleh la join club nih .. kalau berminat untuk jadi ahli..tade hal...bleh contact no nih untuk register

utk pendaftaran sbg ahli sila sms / kol di talian 0126672072 pemuda Trwc Klia, jaki renjuna 0123636984,irwan s/alam & padang jawa,017-6800821




Mase malam tuh aku ader beli T-shirt club...cntikkkk sangat tapi lupe nak amik gambo...hehehe . So..Jom ramai2 join club nih terutama warga kelantan yang perada di perantauan....confirm anda akan rase mcm kt kelantan bile join aktiviti dorang coz mesti ade persembahan dikir barat yg ohsem!!




Slogan kami 



"Pakat,bijok,soho,kemah...senghoti oghe kito"

xfhm ??

bukak kamus...hekhekhek


p/s : Kalau nak tanye ape2 or nk tahu dgn lebih lanjut...terjah FB club :)
:: Terima Kasih ::

1 comments:

sarah mohamad delete Sunday, April 22, 2012 10:37:00 AM

Amboiiiii, saya orang kelantan pun tak join Heheheheh

:: Drop your comment here :) ::