Saturday, February 23, 2013

Blogger T-shirt Ben Ashaari :)

Assalamualaikum

Dah berkurun dapat baru nak update kan....molek sungguh perangai!huh! sebenarnya baru ternampak gambar yang di ambil mase ketibaan barang tersebut..banyak bunyik plak kan..heh?

So, just nak share gambar baju first blogger yang aku miliki....dari kelab Ben Ashaari, dah selamat pakai 2 kali...hihihi Aku beli warna hitam sebab boleh belasah je tudung ape nak pakai...ye tak? 


:: Depan T-shirt & Belakang T-Shirt ::

Sebenarnya url blog aku kat belah atas bahagian belakang baju tapi aku request tulis kat bawah sebab nanti xdela tersorok aku punye url tuh...nak promote blog sendiri kan...he he he 

so, apelagi? 
Teruskan menyokong nugrulsakura.my... ohyeah!!!

p/s : Nampak mcm abg ben dah kuarkan design baju blogger yang baru punyer...cantik gile kot! haishhh

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::