Friday, February 15, 2013

Jujur ku akui

Kesunyian yang teramat sangat aku rase kini....tiba-tiba aku macam tersentap bila dye story kat aku....tiba2 aku rase yg aku xnK hilang dye....jujur aku akui. Tp ape yg boleh aku buat... dye bukan lah hak aku.

Mungkin one day...aku akan hilang dye...so, aku perlu bersedia..... sedia untuk terima sekiranya dye bkn lg kwn aku....sedia untuk terima bahawa bb ku akan sunyi tanpa nya.... sedia...sedia...sedia.... tapi kenapa ek... ade pertemuan kalau kite dah tahu bakal ade perpisahan.

Walau dye xjangka...tp seriously suatu hari nanti bila dye da temui ape yang dye suka.... mungkin aku da tiada bagi dye. Lagipun siapa la aku untuk ada di antara mereka.

Aku tak patut rase macam nih...tp ape kan daya...bukan kuasa aku untuk tahan, hilang, hapus kan rasa itu.... Allah swt kurnia kan perasaan itu... aku terima sekiranya ianya adalah dugaan terindah dalam hidup ini.


:: Terima Kasih ::

3 comments

Syahidah delete Saturday, February 16, 2013 7:40:00 AM

patutla ada sdkit perubahan emosi.. hehehe.. sabar itu lbh baik :)

MAY delete Saturday, February 16, 2013 5:24:00 PM

Sape dia tuu yeee

nIEda Onshoppe delete Sunday, February 17, 2013 12:36:00 PM

:( situasi kita sama lah dik bersedia untuk kehilangan

:: Drop your comment here :) ::