Tuesday, February 12, 2013

TQ blogger syida :)


Assalamualaikum

Alhamdulillah...akhirnya aku back semula ke domain .my . Semua sedia maklum kan bulan lepas domain.my ade problem sampai kebanyakkan blogger tak boleh view blog sendiri. So, ramai yang amik jalan alternatif untuk back semula ke domain asal iaitu blogspot... aku pun sama la jugak...walaupun aku memang jarang up kan entry tp mane tahan beb blog sendiri tak leh bukak.

Boleh di katakan hari-hari aku akan blogwalking ke blog-blog lain even aku tak buat entry. So, agak terbantut la jugak time tuh sebab xleh baca blog kawan-kawan kan. Tapi sekarang domain .my dah kembali pulih hehehehe dan pihak Asia Host pun ade la hantar email memaklumkan pasal problem yang diorang hadapi. 

So, bila dah kembali okey...ramai jugak yang dah back to .my... aku ade la jugak godek-godek kat setting blog nih... tapi aduyai tak tahu la plak tang mane nak klik untuk tukar balik...actually, takut tersalah tekan je...bkn ape, kang tersalah klik...jadi mende lain...tak ker susah. So, orang kata...tak tahu sila tanya..nanti kang sesat jalan. eh? hehehehe 

Aku mcm blur je tak tahu nak tanye sape...bila aku blogwalking ke satu blog nih, aku ade bace entry yang beliau dah back to .my , terus aku message beliau kat Fb, tanye direct je sbb aku mmg xtahu kan..mintak tolong dia ajarkan ..tuh pun kalau dia sudi la. Pagi semalam, aku check fb, dia bagi link entry yang dia buat khas utk jawab ape yang aku tanya tuh.

Dah jadi dah bila aku folow yang dia tunjuk tuh...senang je sebenarnya heheheh Terima Kasih banyak-banyak sebab sudi ajar and share... untuk rujukan kepada sesapa yang tak tahu jugak.

Terima Kasih blogger Syida
Sesape yang Tak Tahu cara nak tukar kembali dari blogspot ke .my 
sila terjah SINI

TQ yerp :)

:: Terima Kasih ::

3 comments

iietamalek delete Tuesday, February 12, 2013 12:26:00 PM

Ok tak guna.my? Ape perbezaan antara blogspot ngan.my?

Amanda Suria delete Wednesday, February 13, 2013 10:23:00 AM

akak masih setia ngan blogspot..hihihi

Pelengkap Rusuk Kiri delete Wednesday, February 13, 2013 8:16:00 PM

salam. maaf lambat update .
entry penghargaan :)
http://pelengkaprusukiri.blogspot.com/2013/02/hadiah-dari-blogger-1.html

:: Drop your comment here :) ::