Sunday, February 17, 2013

Coklat Crepe

Assalamualaikum

Dulu orang duk kecoh-kecoh pasal durian crepe kan...sekarang musim durian dah habes...mane nak cekau duyan kalau pokoknye dah abes musim...tak kan berbuah nye dye... ade tuh ade la tapi tak de ler banyak sangattt.

Ari tuh mase kat opis...ade la yang bertanya nak beli tak durian crepe...aku pun...hurmm...hurmmm sebab dah penah makan kan..so, xdela esaited sangat...then aku saje tanye..aikkk ade lagik ker duyan nih..hehehe.
Lepas tuh dye ade cerita yang dye penah try coklat crepe...dari cara dye cerita macam mengiurkan je...lagik-lagik bila dye cite yang coklat tuh cair dalam mulut...hehehehe

Aku pun order la coklat crepe tuh...boleh ler buat merasa yang baru kan... so, hari ini...dia bagi la coklat crepe tuh kat aku...first impression aku nengok..eh, kecik nye...dulu mase aku order durian crepe...idok le kecik gini... 6 ketul coklat crepe ade kat dalam tuh.


Aku terus ngap 2 bijik dulu sbb yang lain aku nak bawak balik rumah simpan dalam peti ais... sbb mcm xde feel je makan bila tak sejuk. Gigitan pertama...gulp! mane cekelatnye...huk aloh...spoil betul bila nampak putih aje...bila gigit baru terasa cekelat hancur-hancur...aku rase la dye letak coklat papan yang budak-budak suka makan tuh kot..sbb nak kata rase coklat cadbury mmg tidak langsung ler.

Skrg aku rase arrrghhhhhhhh!!!!! tak berbaloi dengan harga RM10 hokeh! sekian.

:: Terima Kasih ::

2 comments

Eca Dwinky Asha delete Sunday, February 17, 2013 9:28:00 PM

dua kali je makan durian crepe...sabah ne mcm all time musim durian.,tu yg kakak jual durian crepe tu sentiasa ada stok.mana dia dapat ntah lah.hahaha

IntaNBerliaN delete Sunday, February 17, 2013 10:16:00 PM

alahaiii sikitnya coklat....

:: Drop your comment here :) ::