Saturday, March 24, 2012

Ekspo TIME....!!!!


Assalamualaikum


Waaahhh lame betoi x pegi ekspo2 neh kan...kalau nk di ingatkan kembali mase aku kecik2 dlu jerk penah pegi ekspo..tuh pun sbb ader event kat kampung..he he he he tapii skrg da jarang nampakk ade ekspo2 kan..sejak aku menetap kat KL..xde pun mende2 neh semua...al maklum laa dekat gan genting kan..so better pegi sane la kan.


Tapi sejak aku stay kat sepang nih and berjiran plak gan nilai neh..huisshhh, ade jerk ekspo kat sini mybe sbb kurang tempat hiburan bersama family kot kat sini. So aku apelagikkk jadi ler budak2 sekejap...mahal jugak nk masuk kat ekspo neh RM4 for Adult RM2 for children tapi bile dah masuk tiket tuh kene kasikk balik...ingat tiket tuh leh jadikan token..skali kene beli lainn daaa...RM2 1 Token..Aku n member aku lebih terjerumus kepada main game yg dpt bebear tuh tapi hancussss...semua tak dapat..geram lew plak..game lain mcm x mencabar jerk..he he he he 


Walaupun biase2 jerk ekspo nih tapi ade laa jugak aku n member aku nk bersantai n jalan2 di malam hari...sbb kami mmg xtahu nk g jalan kat mane2 pun sejak stay kat sepang-nilai nih...nak g KL jauh laa plak...


Jom Usha Gambo plak :)


 :: Spinner pun ade :) ::

 :: Bumper Car ::

:: TOKEN ::

 :: Me at Wheel ::

 :: Houzmate (^-^) \/::]

 :: Bajet cun r tuh :: hehehe

 :: Race Jom :) ::

:: View at there ::

Lepas pusing2, snap2 picture terus kami balikkk...ekspo nih sampai hujung bulan nih jerk..tempat nyer kat tesco Nilai...sooooo org2 nilai jom bersukaria di sana hokeh!

he he he

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::