Tuesday, March 20, 2012

Gelagat si PENDENGKI !!

Assalamualaikum

hi nama saya SHACHIKO !!

Kenal ker saper tuh??




:: eeeeee si gedikss yg hover tuh k....ha ha ah ::


Dye sangat pelik perangainyer....antara berpuluh2 kucing adik aku..yg sekor nih perangai dye pelik skit..sangat gediksss plus DENGKI...aku xtahu laaa ape masalahnyer dye gan aku..tapi yg pasti dye takkan boleh tgk aku bersenang lenang depan tv, tido or tgh masakkkk...dye tetap jugakk nk menganggu aku...cara dye ganggu aku? huh! dye slalunye akan main atas kepale aku..main rambut!!! even aku da ikat or sanggul rambut aku neh..rambut adik aku yg lagik pjg berjelaaa xnak plak dye kacau..#jenisdengki


Shachiko sangat gediks...dye akan cube amik perhatian cat2 lain...#bajetcun. Sangat agresif...huh! boleh serabut kalau dye terlepas masuk dlm umah...bertambah laaa aku selseme. Kucing lain kalau kite tgur dye xbuat da...gan dye nih...tegur 10kali pun dye duk acah2 gan kite plak...haishh...ngegade lettew!!..mcm manusia pun ade gak dye nih..maner kite peg mesti dye ikut..kdg2 kite bkn main gan dye tp dye duk prasan kite nak main gan dye ...mula r duk terkinja2 melompat pastuh tergantung kat seluar/kain..adusss!! 



:: ngah syok layan tv ::



 :: TIDO ::

  Ade satu hari tuh...dye kacau aku ngah masak...kelakar aku tgk gelagat dye...kebetulan aku ngah goreng ikan...he he he gaya cam nak terkam ikan dalam kuali jerk..hahahah...

:: melilau jerk tepi kauli...kite risau kene mintak panas ::

:: " Bile ikan shachiko nak siap nih" hehe ::

Aku memula janggal gile nak sebut nama shachiko nih...mane adik aku amik nama nih pun aku xtaw...aku tanye adik aku..dye cakap..dye amik nama tuh dalam cite indon..he he he cite indon kan pelik2...hadoi! penat melayan dye sekor..kat umah aku ader berbelas2 ekor kucing..tuh semua kucing adik aku...aku xde kucing sbb aku alah gan kucing.

.. Kadang2 kucing nih leh jadi penghibur hati yg lara taw..

tgh LARA ker??
hikhik

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::