Friday, March 2, 2012

" PERMOHONAN PAS BULANAN DIBEKUKAN SEMENTARA BERMULA 1 MAC 2012 "


Assalamualaikum

Saya rase sangat2 sakit jiwe raga bile parking at LCCT sume da berbayar...okeh fine i bleh trime kalau fee dye bersesuaian dgn kemudahan tempat parking yg diorang sediakan...tapi hampeh!!! tanah merah..ber lecakk tapi bayaran dye agak mhal...kalau dekat xpelaa jugak..berbaloi gak rase tapi mmg agak jauh laa kalau nk menapak nyer

So we all decide nk apply season parking ...even agak mahal tapi berbaloi r sbb tempat dye okeh..tanah tar n then bersistematik..xdelaa mcm nk byr parking pun kire gan jari ermmm...so aku berjumpe n amik borang gan customer service Airport management....then diorg tetapkan ape yg perlu di sertakan bersama bile submit form tuh...then i inform kat semua staff member supaya prepare document n bagi kat saya untuk di compilekan kan di submit bersama...

So..today..dengan bersemangat...aku lalu kat kaunter customer service then...OMG! ade notis inform

" PERMOHONAN PAS BULANAN DIBEKUKAN SEMENTARA BERMULA 1 MAC 2012 "

 Ape nihhhhh....oh tidakkk...dah laa arinih aku terpakse pinjam motor kawan umah aku coz start bulan 3 parking yg slalu aku parking da naik harga dr RM5 per entry to RM15...arghhhh xdaye aku nk membayorrrr nyer...kang parking merata kene saman plakkk...tension!! xke aku rase...huh! apsal mase aku mintak form dye xbgtaw awal2..kalau x aku buat cepat2...dah laa detail gak document yg dye nak...surat beranak la..geran kereta laa....

Aku harap cepat laaa CAIR aper yg diorg BEKU kan tuh...aku nk mende nih settle cepat2 jerkk...baru laa senang hati nk dtg keje...Aku pun pelik kenapalaa tiba2 dorang buat mcm nih...sebenarnyer kat LCCT nih dlu ader satu kawasan parking free..walaupun agak jauh tp aku gagahi jua sbb da free..jalan jauh sikit pun xpela sbb kite xkuarkan duit...so pada 15 feb..dorang da start buat bayar kat situ...singgit sejam...tapi klau ko da keje 12 jam xke duabelashinggit sehari plusss jalan jauh2. huh! Then aku try carik parking lain kt area2 stu..then jumpe laa satu kawasan...tanah merah bersebelahan gan ladang kelapa sawit (adventure giler dtg keje)..so ingat bleh laa tarik nafas lege....fuhh berapa minggu lepas tuh...diorg wat bayar plakk kat situ..omak kau!!! tapi bleh di terima lagi r bayar rm5 per entry drpd kene saman 300 gan jpj...mase da kene byr rm5 nih aku da plan nak apply season pass jerk..lagik jimat dr byr rm5 tiap2 hari...bkn dlu aku xnak apply tp cam bazir jerk coz aku keje 16 je kot...then dlu ader parking free ..so xterpk pun akan jadik cmnih..peh!!

:: cilok from gugel suda ::

Yang aku sengsara je terasa nih..bile yg kat rm5 tuh berubah jadik rm15 per entry bermula 1 mac....aduyaii...merempit r gua...pinjam motor kwn...dahler berbaju kurung arinih..dlu aku g keje naik motor jerk..tp skunk motor abg aku da guna...adus..nk beli mcm leceh plakk...sbb dlu aku xpakai kereta...so xde laa terbeban sgt...nih kang nk kene byr kete n motor...adus! sesak mak je...

Bile memikirkan...jadik sakit otak!!!
 chaw!!

mode : nk geget org jerk rase!!
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::