Monday, March 19, 2012

Mee Kari Sendirian Berhad :)

Assalamualaikum

he he he mee kari pun sebok nak bersendirian berhad kan kan kan..xpe balun jerk...ngeh..ngeh..ngeh. Ari tuh aku ade try buat mee kari taw...walaupun ianya tidaklah seohsem yang INI dan INI...tapi tetap boleh di telan jua...he he he  nih panggil sendirian berhad taw sbb buat  sendirikkkk bukan order kat kedai taw...kire lepas laaa kalau tetba mak mertua ngidam mkn mee kari...ha ha ha ha #pujidirisendiri


Tetba aku teringin nak makan mee kari yg banyakkkkk kerang...sbb aku tahu kalau beli kat kedai...mesti kerang dye letak sikit...siap boleh kire agi bape bijik..he he eh...so aku amik keputusan utk try buat sendirik..rujukan?? campur dr my mum n gugel...aku xkol pun my mum tanye resepi tp ingat2 resepi my mum...biase ah aku kan rajen trun dapur tgk my mum masakkk...#phewww he he he he

Alhamdulillah...akhirnye menjadik jugak..sbb rase dah ade...cuma utk mee kari nih aku letak kerang dalam kuahnye..kalau my mum selalunya dye akan buat sambal tumis kerang pedas2 n makan bersama mee kari Tapi memandangkan housemate aku kurang gemar makanan pedasss, so better aku campurkan sekali dlm kuah...same jerk rase cuma x spicy sgt..tp bolehlaaa takat nk lepas rindu kat my mum mee curry...ehehehe

:: Terliur x? ::

Selamat Menjamu Selera :)

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::