Friday, March 16, 2012

Sweet Speaker.. nice ah!


Assalamualaikum


:: Comel...comel..comel...je kan nengok speaker purple neh...aiseh! mesti ah ::

Sebenarnye aku da ade sebijik speaker / radio  yg mcm nih tp kaler hijau punyer...yg tuh ayah aku kasik..aku nk kaler purple tapi xde..coz dye hanya ader kaler HITAM, PINK, HIJAU, KELABU,BIRU, aku penah terpk..konfem cantik kalau ader warne PURPLE tapi sayang xde kan...

:: Nih jer stock warne yg ader...hijau mcm tuh laa sy punyer yg dulu :: #pic gugel#

 So aku mmg sentiase gune speaker@radio nih..sbb dye ringan...mudah di bawa n speaker dye agak best.. kuat jerk..mase zaman aku blaja dlu..time presentation aku guna speaker nih...so sound dye gempak r..ha ha ha..pdhal bukan aku wat video @ movie pape pun..hehehe...tp yg penting sound hebakk!!


Pagi2 aku akan dgr radio kat situ jerk..sng..rechargeable (btl ker aku eja? he eh) xperlu nak pasang2 plug..ON jerk..boleh dikatakan sentiase bersama r..he he he tapi sejak aku da bekerja nih..ttetba speaker hijau aku tuh da x leh gune..sbb kat dlm tempat cucuk cable tuh patah...so xleh gune..agak sedis la jgk tapi aku still simpan agi coz warne dye cantik...aku xterpk pun nk beli yg lain coz aku da jarang dgr radio..zaman blaja2 dlu suke sgt r dgr2 radio nih...


Then...nak di jadikan cerite...last week aku kan peg johor umah makcik aku kat p.gudang..pastuh aku saje follow makcik aku pegi satu mart kat sane yg di panggil KIPMART..so aku pusing2 kat dlm tuh..tetba mata aku cam terpandang speaker@radio nih kat dalam almari kaca..trus hati aku tertarik nk p tgk lagik dekat...makkk aihhh kaler purple...aku sangat sangat sangat teruja hokeh! dlm hati xde niat pun nak beli..lps tgk aku sambung pusing2...tapii tetba aku rase xsedap hati sbb aku asyik teringat ke speaker tuh jerk...aku cam ingat balik laa kata2 aku dulu "konfem cantik kalau ader warne PURPLE "..mmg sgt cantik..huh! xleh jadik nih..KL- P.GUDANG jauh..dah la aku xtahu bile lagik nk dtg...mau aku duk teringat2 bile dah sampai Kl..x ke nanya...so..aku amik keputusan utk pegi balik ke kedai td..waaahhhh...tak berkelip2 aku tgk.


Aku agak hairan laa..kenape bleh ader warne purple..sdgkan stock dye hanya ader warne2 yg aku sebut di atas tuh jerk...aku xpenah nampak warne purple kat KL..lowyat or kat mane2 laa...aku tnye laa yg jual tuh..knape ader kaler purple..dye ckp  kaler purple nih..limited edition punyer...sekali kuar jerk..pastuh da xde...gulp! lagi r aku excited tahap gaban..terus beli sampai dlm wallet aku xtinggal satu sen pun...ckup2 jerk..ades!! mencari ATM laa aku lepas tuh..


:: so sweet::

SO..skrg aku sangat..sangat berpuas hati yehuuu...tiap2 mlm aku skunk di temani oleh suara2 DJ je la..he he he...Antara function speaker@radio ni adalah :

  • Boleh buat jadik speaker heheh
  • Boleh dgr radio
  • Boleh dgr lagu dr pendrive (ade usb port)
  • Boleh dgr lagu dr memory card 
  • Nak caj pun mudah...cucuk kat usb laptop selama 2 jam...


hoyeah!!




:: Terima Kasih ::

2 comments

ecadwinkyasha delete Friday, March 23, 2012 4:44:00 PM

comelnya warna pink tu.....harga berapa dear?.eca ingt nak beli satu tuk memudahkan eca praktikal nanti.xsusah2 buka laptop tuk bgi student dgr lagu atau apa2 je...

NugRuL SakuRa delete Friday, March 23, 2012 5:40:00 PM

comel + cute kannnn...harga dye bwh rm100..depend on temp kot...mcm kat KL around RM65...kat jhor RM 85

:: Drop your comment here :) ::